maanantai 7. heinäkuuta 2014

s/y C'est la Vie



Malli: Dufour 375 Grand' Large
Vuosimalli: 2013
Pituus: 11,19 metriä
Leveys: 3,85 metriä
Syväys: 1,7 metriä (matalampi bulbiköli)
Uppouma: 7160kg (matkavarustuksella noin 9000kg)
Korkeus: 16,5 metriä

Isopurje: 32m2 Elvström sails
Genoa: 35m2 (140%) Elvström sails, rullalaite: Facnor
Genaakkeri: 91m2 Bryt sails (sukalla)
Vinssit: Harken 2 x 40 ja 2 x 35

Dieseltankki: 200 litraa
Vesitankit: 160 + 200 litraa
Septi: 50 litraa

Akut: 75Ah startti + 2 x 105Ah hupi
Maasähkölaturi: Cristec 25A
Latausboosteri: Sterling 210 amp
Akkumonitori: Victron Energy BMV-600S
Invertteri: Waeco 350W
Lämminvesivaraaja: Quick Nautic 20 litraa

Moottori: Volvo Penta D2 
Teho: 40 hp
Vetolaite: Volvo Penta saildrive
Potkuri: Volvo Penta 2-taittolapaa

Navigointivarustus:
GPS/Plotteri: Raymarine C95 
Tutka: Raymarine RD418D
Autopilotti: Raymarine SPX-30
Instrumentit: Raymarine ST70
VHF: Standard Horizon GX2100 AIS + ulkoluuri CMB30
Käsi-VHF: Navicom RT250
Käsi-GPS: Garmin GPS 48
Satelliittipuhelin: Iridium GO!
Ulkoinen näyttö & varaplotteri: Apple iPad + Navionics ja Raymarine Control

Turvallisuus:
Pelastuslautta: Sea-Safe Pro Light 8 hlö ISO-9650-1
Ajoankkuri: Fiorentino 12' Offshore Anchor 120 metrin köydellä
Epirb: Ocean Signal SafeSea E100G GPSllä
Sammuttimet: 1 x 6kg 2 x 2kg

Keula-ankkuri: Delta 16kg
Vara-ankkuri: levyankkuri 15kg
Ketju: 10mm 60 metriä
Ankkurivinssi: Quick 1000W

Hydrovane tuuliperäsin
Taittopyörät: 2 x btwin TILT 7 blackout
Kumivene: Zodiac 240
Kumiveneen moottori: Shakespeare 44lbs (sähkö)
Lämmitin: Safire 3600Di

Istumalaatikko on tilava kahden ruorin ansiosta. Plotteri on sijoitettu itsetehtyyn telineeseen pöydän alle. Pöydän päähän ja ruorien taakse on teetetty käsikaiteet. Pelastuslautta löytyy takaosan luukusta. Perästä taittuu uimataso josta löytyy uimatikkaat ja suihku.




Pentterissä on kaksi allasta, kaksiliekkinen liesi uunilla, mikro sekä 180 litrainen jääkaappi. Hellan edessä oleva kaide on itse teetetty parannus. Vedenkeitin ja keraaminen sähkölevy ovat käteviä satamassa.


Vessa on tilava ja siellä pystyy ottamaan suihkun. Teak-ritilä on itsetehty parannus.


Keulakajuutan vuode on sijoitettu sivulle, sen alta löytyy suuri säilytystila jossa pidämme mm. taittopyöriä ja genakkeria. Penkin patjat ja petauspatja on itse teetetty parannus.


Peräkajuutaat ovat identtisiä. Petauspatjat on teetetty itse.


Perinteinen navigointipöytä toimii satamissa "työhuoneena".


Salongin pöydän saa laskettua alas, siitä muodostuu leveä sänky kahdelle tai hyvä leffojen katselu lounge.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti